Повернення та обмін товару
Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Якщо покупець виявив бажання повернути товар протягом 14 днів чи в гарантійному випадку, він може зв’язатися із продавцем телефоном або ж оформити відповідну заявку в особистому кабінеті покупця на сторінці “Мій акаунт”.
Повернення товару
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
- в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»
Повернення грошових коштів покупцеві
Згідно із законодавством України, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.
За домовленістю продавця з покупцем також можливо провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни (з доплатою).
Після отримання заяви на повернення, менеджер зв’язується з покупцем для визначення причин повернення та надання інформації, щодо відправки товару назад до продавця. Після отримання товару назад, буде проведено огляд задля перевірки стану товару. Якщо умови повернення були дотримані (див. вище “Повернення товару від покупця”), то буде виконано повернення коштів покупцю.
У разі обміну товару на інший, покупець має вказати в заявці на бажану модель (або артикул з сайту) та вартість товару.
Гарантійний термін
Гарантійний термін — це період, протягом якого покупець може відправити несправний товар продавцеві або в сервісний центр виробника для проведення ремонту, заміни або повернення товару. Гарантійний термін має бути вказаний в гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару, а також його вказують в характеристиках товару.
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 8), якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, покупець має право на безкоштовний гарантійний ремонт.
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші.
Якщо несправність виникла в наслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, використання неліцензійного ПЗ, тощо), товар знімається з гарантійного обслуговування і ремонт можливий тільки за рахунок покупця.
Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються покупцем.
Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню або ті, що пройшли діагностику і в них не було виявлено заявлену несправність, повертаються назад за рахунок покупця.
Також, будь ласка, ознайомтеся із списком необхідних документів, які потрібно надати разом з товаром:
- гарантійний талон (оригінал);
- товарний чек (копія);
- заява в довільній формі, в якій будуть зазначені:
* причина звернення (повернення протягом 14 днів, гарантійний ремонт, ремонт, тощо);
* товар не підійшов за типом/кольором/конфігурацією або детальний опис проблеми/дефекту, максимально докладний і зрозумілий для сервісного інженера;
* контактний номер телефону;
* номер товарного чека;
* номер карти або інші реквізити, за якими можна буде повернути вам гроші в разі, якщо ви хочете повернути товар або з’ясується, що він не підлягає ремонту.