Доставка та оплата замовлень

При підтвердженні замовлення до 12:30 – відправка здійснюється наступного дня.
При підтвердженні замовлення до 18:00 – відправка здійснюється через день.
Можливий самовивіз замовлення за попередньою домовленістю з менеджером.

Способи оплати

Способи доставки

Лише для приватних осіб.
Повна або часткова передоплата товарів за допомогою переказу грошей від покупця до продавця перед відправленням замовлення.

Оплата можлива з будь-якого рахунку або карти будь-якого банку України. Комісія стягується за тарифами банку, що обслуговує картку/рахунок.

Для оплати замовлення цим способом вам необхідно:

• вказати ваш дійсний email та номер телефона при оформленні замовлення;
• після підтвердження замовлення менеджером магазину оформити в інтернет-банкінгу вашого банку, платіжній системі, терміналі самообслуговування платіж за банківськими реквізитами нашого магазину, які Вам надішле наш менеджер на Ваш номер або на вказаний Вами email.

Комплектування замовлення для відправки почнеться ТІЛЬКИ після отримання вашого платежу на наш рахунок.

Для юридичних осіб

Оплата здійснюється безготівковим банківським платежем  згідно виставленого менеджером магазину рахунку-фактури.

Рахунок дійсний до сплати протягом 3-х банківських днів.  Якщо у Вас не буде можливості сплатити його за цей період, то необхідно буде уточнити наявність товару на складі і поточну ціну. 

Замовлення буде зарезервовано і почне комплектуватись лише ПІСЛЯ отримання коштів на наш рахунок.

Якщо отримувати замовлення буде інша особа, то потрібно підготувати доручення на цю людину. 

Оплата товарів через службу доставки “Нова Пошта” 

При цьому способі оплати сума, яку Ви платите компанії-перевізнику, складається з:

  • вартості доставки (страховка, транспортування) товару за тарифами «Нової Пошти»;
  • 2% від вартості товару за послугу «Післяплата»;

* Розрахувати орієнтовну вартість доставки Ви можете на сайті “Нової Пошти”

Після комплектування та передачі замовлення для доставки – наш менеджер надішле Вам номер ТТН для відстеження посилки. Одержувач може забрати замовлення після отримання SMS-повідомлення від перевізника (за умови, якщо Ви –  зареєстрований користувач «Нової Пошти») та оплати вартості доставки за тарифами «Нової Пошти».

Доставлений товар зберігається в офісі «Нової Пошти» в місті прибуття 5 днів. Якщо ви не отримали своє замовлення протягом цього терміну, він повертається назад в магазин і ми несемо збитки. Тому, наш менеджер може зв’язатись з Вами для нагадування про посилку, яка чекає на Вас у відділенні.

Розрахувати орієнтовну вартість доставки Ви можете на сайті “Нової Пошти”.

Обов’язково перевіряйте посилку при отриманні!

Кошик
Click outside to hide the comparison bar
Порівняти
Порівняти ×
Давайте порівняємо! Продовжити покупки
Scroll to Top